Att de alltid ska va nått som inte är som de ska!

Tidigt igår morse så vaknade jag av att jag va helt blöt.. Gick upp på toa och då var de självklart blod!
Men min mens är de inte för den hade ja för snart två veckor sen .... har haft ont i magen och inte kunnat sova i natt, ringde 1177 och dom sa att ja måste åka in ( men de säger dom jämt) så ja sket i de.
Kan inte sätta på på en buss till gävle mitt i natten med en pojk på 7 veckor i knät.
Ja ringde Kricke och han sa att han kunde komma hem från jobbet och köra mig, men de tyckte ja lät onödigt för just då mådde jag bra så ja kunde lika gärna vänta tills de blev morgon.

Nu när ja ringde in på gynmottagningen fanns de inga tider idag men dom tyckte att mitt fall var ganska akut så dom bokade om 2 andra pasienter för att ja skulle få komma in, så halv två ska ja va där. Det är antagligen något som är kvar i livmodern t.ex en bit av moderkakan...och då lär ja göra en skrapning! Bra jobbat! Är de det så har jag en sak till att klaga på om den barnmorskan som förlöste mig.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Huuu... ;) Kan du förstå att en del äter moderkakan efter. Inte helt normala människor kanske.



Jag hade samma problem för många år sedan, men biten som saknades kom ut av sig själv innan skrapningen. En otroligt äcklig upplevelse.



Hoppas det går bra för dig!



Sv: Tack snälla för din kommentar hos mig och välkommen tillbaka.

2011-01-21 @ 20:19:03
URL: http://brakatarina.se


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0