Vakna i panik..

Efter 20 minuters tjat om att christoffer skulle gå upp och pallra sig till jobbet så gav ja upp och vände mig om och somnade. Vaknade igen 06:40  och var vansinnig ( han börjar kl 6) skrek och kastade kudden på honom men ja fick inget svar. hahaha då har han gått upp av sig själv efter attt jjag somnat om :P haha de är nog första gången.

Börjar nog bli förkyld ? de sticker i halsen .... drygt!

Vad mer som är drygt är att jag nyss upptäckte att charlies mat nästan är slut... de brtyder attt jag Måste gå ner till stan idag och jag vet inte ens om apoteket är öppet där :O
Kul att vi bara har ett utag kvar på hans mat, sen lär vi börja betala fullt pris :( 217 kr för en burk som räcker i 2½ dygn... nu betalar vi 120 kr för sex st sånna burkar.
Jag ska ringa hälso centralen och höra med dom om dom inte kan skriva ut en laddning till iaf. Snart kommer ju lilleman kunna äta mat och gröt, finns ju mjölfria produkter i affärerna men bara från 4 månader.

Charlie 3v :)
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0