Tralla lala fredag !

Jag har ingen egen dator för tillfället och C tar oftast med sig sin till jobbet, därför blir de inte så mycket skrivet här :P
Dagarna flyter på som vanligt, tvätt, disk, städ, snytande och torkande och bytande. And i love it, tror de är meningen att ja ska va hemma fru :P haha

Fast jag saknar att jobba och tjäna riktiga pengar jag får in 8274 kr sammanlagt...De räcker inte långt.
Men jag lider inte av de, kan inte shoppa flera gånger i månaden som ja gjorde innan och ja kan inte köpa hur mycket godis ja vill :p haha

Nu är de iaf dags för mig att sluta röka igen, för de har jag verkligen inte råd me!
Ska göra lika som ja gjorde sist, trappa ner långsamt och röka svagare och svagare ciggaretter, då märker man knappt att man slutar :) hade inga abstinenser eller nått förra gången, så vi kör på de igen :)

Nu ska ja återgå till mina hushållssysslor :P hahaahahah
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0