slutar blogga.

Detta blir mitt sista inlägg.
Vem vet nån gång kanske jag börjar igen men just nu så behöver ingen veta vad som händer i mitt liv.
Känns tråkigt att behöva ta bort bloggen, men hellre de än att fel personer sitter och läser.
De går inte att ha en blogg när man bor i sandviken, alla är så sjukt jävla nyfikna här och snackar så jävla mycket skit! Helst av allt skulle ja vilja flytta härifrån men de går ju inte riktigt...

Har skrivit nästan varje dag sen jag blev gravid, hade varit roligt om ja kunde fått bloggen printad som en bok och spara, kanske läsa sen om 50 år när jag sitter i min gungstol och klappar mina aggresiva katter.
I morgon ska ja gå ner på stan och köpa mig en dagbok ist som ja kan skriva i, för ibland är de så sjuk skönt att fåå skriva av sig lite. De kanske blir en hemlig blogg bara för mig. får se hur jag gör men jag tror att denna bloggen gjort sitt.
Kommentarer
Postat av: Gia

Du kan ju låsa bloggen så kan du ha kvar inläggen iaf :)

2011-02-06 @ 21:04:36
Postat av: Sophie

så kan man ju också göra :)

2011-02-06 @ 21:46:15
Postat av: mamma till vera

Nej va tråkigt att du tänker ta bort bloggen jag som tycker den är så intresant att läsa jag följer ju den varje dag,¨:)



2011-02-07 @ 15:20:04
Postat av: sofia

nej vad tråkit :(, jag som följer den varje dag.. hoppas du forsätter när du känner dig redo att göra det :(

2011-02-07 @ 15:34:11
URL: http://ssooffiia.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0