Sket man väl i !

Alla♥ dag..C jobbar eftermiddag och kommer nog sova tills en halvtimme innan han börjar iomed att han fortfarande va vaken när jag gick upp och gav charlie mat å bytte blöja kl5.
Vet inte vaför man ska fira nå dyligt.. vi brukar göra saker på våran årsdag ist.. fast den dagen är egentligen inte rätt datum :P va sa 30maj för de va väl en bra dag :P de va egentligen 22 april vi va på våran första "dejt".

Nä nu ska jag hoppa i christoffers skoterkläder och ta mig ut på balkongen.
( röker bara tillfälligt. aldrig när charlie är i närheten. borstar tänder och tvättar händer innan jag ens går nära honom efter en cigg. BARA SÅ NI VET!)

På tal om skoterkläder så blev ja jätte sugen på en skoter ;) C har lovat mig att jag ska få köpa en egen när han ser att jag kan köra så jag ska få lära mig på hans farmors skoter :D men de blir väl inte denna vintern kan ja tänka mig...Jag vill inte ha nån värsting sak.. bara en liten söt man kan glida runt på :P



Christoffer förra vintern :)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0