Så jävla synd om mig !

Jag har fått en blåsa i munnen på insidan av vänstra kinden, ungefär lika stor som ett cornflakes och står ut ca en halv cm med en liten vit "topp". Jag SPYR va äckligt!!!! Tål inte bölder, jag kan kräkas om ja ser en tant med för många kärringvårtor i ansiktet.. och nu har jag något ännu värre i munnen :O
"Virusblåsa" heter de tydligen och de tar ca en vecka tills den börjar gå ner och mellan två och tre veckor innan den försvinner helt OM jag köper en salva och kletar på vill säga, annars kan den vara kvar upp till 4 veckor :O

För er som inte fattat de så är vi toksjuka här på smultronbacken, till en början var de en vanlig förkylning med feber, snuva och hosta. Nu Stora blåsor, hudutslag, nästäppa, feber och sjuuuukt ont i halsen. Kul om man fått nån jävla influensa då..
Charlie hostade första gången igår, så han har väl klarat sig någolunda och christoffer är de inte så farligt med längre. Men jag kan inte svälja ens, måste hälla stekhet nyponsoppa i halsen om jag ens ska kunna prata och de ä'r inte så jävla skönt med en stor jävla blåsa i munnen.

Men jag är ju smart ;) Tog en liten bit bomull och la mellan tänderna och kinden, så nu skaver inte tänderna hål på blåsan ! Skönt !!!!
Ganska säker på att de inte va någon av er som ville veta de här :P hahhha

Nu ska ja koka nyponsoppa och försöka hosta lite :)


Men först bjuder ja på lite bilder :)

Charlie på sjukhuset :(











Tossarna <3


Nya vagnen :)


Äter äpple helt själv första gången :)

Killad av pappa :)

Redo för en sväng på stan ;)


Vagn mys med "kaninmössan"


Mys med mamma :)


Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0