Min lilla gris ! <3

Nu är skitungen hemma igen :) saknade han så mycket igår kväll att ja började grina och övervägde om ja skulle traska ner till ekostigen och hämta hem min lilla kärlek. Men då slog tanken mig, att de är ju ganska skönt att få sova tills man vaknar för en gångskull :)

Nu ligger den stora skiten i sängen och spelar tvspel ( kulkille ) och lillskiten ligger i sin vagn och sover..
Undra va ja ska hitta på ? Städa skulle ju behövas, men de kommer de göra i morgon också så kan lika gärna städa då :P haha

Nä om man skulle ge sig på challes garderob och rensa ur den och kasta ner de som inte passar i källaren.
Tänkte först ja skulle ge allt till roros syster som nyss fått en pojk, men känner att jag vill spara de. Dels för att de mesta är presenter vi fått, dels för att nångång i framtiden kanske jag vill ha en liten till? Lägg märke till att jag skrev kanske !! Just nu känner jag att jag ALDRIG i hela mitt liv skulle klara av en forlossning till. Men nu tycker jag att de va värt all smärta. Men alla säger att man glömmer hur hemskt de var. Sen så vill ju inte C ha några fler barn, men vi får se. Blir inga fler ungar på minst 5 år iaf ( om de ens kommer bli några fler)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0