Löning!

Pengar in och pengar ut !
Betalat alla räkningar och satt in lite på sparkontot, så nu har jag nästan inga pengar kvar :(

Vi ska åka och storhandla sen när christoffer kommer hem från jobbet och de kommer garanterat gå på 3000 kr...

Fattar inte hur jag bara kan ha 5000 kr kvar :O iof fick ja en telefon räkning på nästan 1000 kr och så fyllde ju min bror 30 så skickade lite pengar till mamma så hon skulle köpa present.

Ångest!

Men vi ska skriva en mat lista idag, och då köper vi saker så att vi har allting hemma för att kunna tilllaga de, då slipper man springa till prix hela tiden och köpa små saker.. de är ju där pengarna ryker.

På tal om mat, blev jättte sugen på hemmagjorda hamburgare igår. Har inte ätit de sen ja va liten skit:P

Köttfärs är en väldigt bra grej faktiskt, de går att göra så mycket av de.
I morgon blir de storkok på smultronbacken.
Här ska göras köttfärslimpa, köttbullar, hamburgare, lökbiffar.
Sen kan man ju göra lasange också men de har jag aldrig gjort förut så vi får se om jag vågar mig på de :P


Bjuder på lite bilder från min tid som spanjack ;)
































Kan ni förstå att jag bodde i de här paradiset i ett år!
Massa bilder som försvann när min dator krascha, tur att christoffer hade sparat de som satt på minneskortet i min trasiga kamera. Annars hade jag inte haft några bilder alls!

Känns konstigt att jag inte varit i spanien på snart 3 år :O
Jag var ju där varje år, ibland flera gånger varje år.
Men nä, knappt ens haft kontakt med någon där nere sen ag flyttade hem.

Ska kolla med mamma om hon har några bilder, jag har typ bara party bilder.
De är ju bara jag som tycker det är kul att sitta och titta på massa ansikten med tanke på att
de bara är jag som känner dom :P

Ska ringa farmor sen och höra med henne om vi inte kan få komma och hälsa på henne en vecka eller två i sommar. Skulle helst vilja bo i eget nu när vi har charlie med oss men min lägenhet hyrs ut på sommaren och på vintern är de inte ens kul att va där.

Gud va jag saknar de stället alltså! Alla är så fruktansvärt snälla, kan ni förstå att jag får bo gratis där 8 månade om året ifall jag vill, bara betala för elen jag använder.
Saknar min lilla bil också <3

Undra om de är någon av er som ens orkat läsa enda hit ner :P haha
Jag ska sluta babbla och börja göra lite nytta ;)

i Hasta luego !
Kommentarer
Postat av: Gia

Det är jätte lätt att göra lasange! Gjorde de igår :)

2011-02-27 @ 11:10:40
Postat av: lanas

Gullig hund!! :D

2011-03-05 @ 13:19:23
URL: http://talkingphotos.blogg.se/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0