Helt plötsligt hade jag något att skriva!

Jag har nog slutat röka nu... rökte typ 3 cigg i förrgår och en cigg igår och ingen idag.
Min munblåsa gör så att jag inte kan suga på ciggen och inget annat heller för den delen.
Dricka the är de jag föder mig på för tillfället.. Fick i mig en halv Mc Chicken jr och lite pommes igår kväll.
Jag är en skåp ätare, jag skulle heta skafferi i andranamn. Nu kan jag inte ens små äta :(

Kanske man går ner lite i vikt då ? :)
Fast ja vill inte de för då kommer magen börja hänga :O
Plastic i fantastic? måste göra nått åt min hemska mage :/ så jävla dyrt bara...


Nog om de!
Vi var till hälsocentralen allihop igår och blev undersökta, Virus va diagnosen vi fick. Mirakel medicinen fick vi också cocialna eller va de nu hette, hals ontet försvann och jag blev speedad, sprang runt och städade som en idiot i över en timme sen la ja mig i sängen och tvär slockna ! :P haha
Vågade inte ta den nå mer sen :P

Tänkte jag skulle lägga upp e  film på charlie men vet inte riktigt hur man gör :P
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0