Hej hopp..

Asså de är inte ens kul att blogga längre när man har tio läsare ist för 95.
Men ändå vill ja inte ta bort lösenordet heller.

Igår va vi barn lediga så jag åkte med C och hans kompisar på stan, dock inget supande för mig denna gången.
Drack en smirnoff ice för smakens skull. Men vi var alla trötta och åkte hem innan resten av sandviken ens kommit ut :P

Hade de skit mysigt hemma, kollade på tv, käka varma mackor och drack ett glas vin :)

Nu saknar jag min lilla krabat så de nyper i hela kroppen !
Ska ta en dusch och sen försöka få upp christoffer ( de kommer ta tre timmar) sen gå ner och hämta min lilla älskling !!!!!! <3

BTW min disk maskin har gett upp hopp om livet, och de är INTE OKEJ !!!!
den går tre gånger om dagen, ska jag hand diska allt de så kommer jag inte ens få tid att smutsa ner så mycket disk !!! jävla skit sak, kanske bara att köpa en såndär rengörings sak som tar bort kalk och annan skit.
För den går ju som den ska problemet är ju att de inte blir rent
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0