FY FAN !

Vad är de för land vi lever i ? får vem som helst skaffa barn ?
Tycker fan man skulle få ta "barnkörkort" innan man ens kan bli gravid!
Jag vet 7 st som är gravida nu som INTE är kapabla till att ta hant om ett barn. Dom kan ju inte ens ta hant om sig själva.
Visst ja var väl inte heller redo för ett barn när ja blev gravid men jag kunde iallafall duscha, städa, tvätta och äta.
Flera av dom som väntar barn nu, går på soc, köper hellre cigg än mat, har äckliga hundar fulla av bakterier och deras hem ser ut som nilseriksson terminalen en söndags morgon! Vad är de för liv för ett barn? Men en mamma som  inte ens kan hålla sig själv ren? Hopppas verkligen att soc aggerar!  Det är specielt 3 personer ja tänker på och  ingen av dom tre vet säkert vem pappan är ( även om vissa av dom säger att dom gör de )
Jag mår dåligt när ja ser  deras magar bli större och större.
Fattar inte folk vad dom håller på med ?
Dom flesta växer ju under graviditeten och jag hoppas verkligen att dom här personerna gör de.

Sen har jag kompisar som jag vet kommer bli jätte bra mammor :)

Charlie var inte planerad, jag hatade egentligen barn innan jag blev gravid. Förstod inte hur folk kunde förstöra sina liv genom att skaffa en unge som äter, skiriker, skiter och spyr. MEN missade några dagar med mina p-piller och så lätt var de tydligen. Vi pratade om de i flera veckor jag och christoffer hur vi skulle göra. Tillslut bestämmde vi oss för att behålla de. Båda två skaffade jobb och kämpade som två djur hela sommaren för att få ekonomin att rulla. Jag hade tre jobb som jag hoppade mellan. Jobbade en natt som persaonlig assistent sen eftermiddag på lappens och sen en natt till som P.A, bara för att komma upp i högre föräldrarpenning. Jag har bra F.P nu och christoffer har fast jobb på sandvik. För vi gav oss fan på att vi skulle klara de.

De är de som gör mig så ledsen att se att dom blivande mammorna gör inte ett skit för att ge sitt barn en bra uppväxt. Jag vet själv hur det är att leva fattigt som barn och de är ingen lek.

Kan lungt säga att jag är för abort, finns de inte tillräckligt innanför pannbenet på folk så ska dom inte ha barn heller. och om man inte vet vem pappan är tycker jag inte heller man ska behålla de, ett barn behöver BÅDE en mamma och en pappa!!!


Jag ångrar inte en sekund att vi behöll charlie, men de va inte fören jag visste att christoffer också ville behålla honom som jag kände mig redo att bli mamma. Hade jag vetat hur mycket man får offra och vilket prov de blev på mitt och christoffers förhållande hade vi nog väntat. Men vi har världens underbaraste son och jag älskar han över allt annat min lilla gris <3

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0