Byter lösenord !

Det är någon som gett ut mitt lösenord ...
Jag vet exatk hur många som jag gett de till.
Anledningen till att ja har lösenord på bloggen är för att jag vill veta vilka som sitter och läser!
Ska ni ha de nya lösenordet så får ni inte ge de till någon!





Btw jag ska göra om Charlies rum, big time.
Vill ha en gamaldags stil på rummet.. Nu är de så blandat så de finns inte.
Grejer som Christoffer hade när han va liten, saker från hans små syskon, massa nytt och lite dollarstore och rusta och de är ju ganska B!

Jag har lite idéer, men allt kostar pengar så de får bli lite i taget :)

I helgen ska iaf fam. Eriksson/Sander åka till valbo och shoppa.
Lilleman har inga kläder alls i nästa storlek och Christoffer har inte köpt ett klädesplagg på ett år och jag går fortfarande i mina graviditets kläder.....Inte okej !
Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud vad störande. Då får du jätte gärna PM:a mej på facebook med nya lösenordet :)



Kram!

2011-02-21 @ 22:24:38
URL: http://linisbus.blogspot.com
Postat av: Gia

Me too! :)

2011-02-22 @ 02:04:36


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0