kärleks unge <3

Barnet kan gå men hjälp av saker, han går med sin "rullator" och en annan läragå-leksak och sin vagn! haha de ser lite roligt ut när en stor bsrnvagn kommer rullandes i vardags rummet och bakom den står en liten grabb på 75cm :D Min goa lilla unge <3 han älskar verkligen att gå! stället sig upp mot saker har han gjort ett tag nu men nu för nå¨n dag sen så släppte han med ena handen och idag släppte han med båda, stod 2 sek sen satt han sig ner :D <3


Idag kom mitt paket från stadium :) Charlie kommer bli så fin i hans nya kläder :):)
jag då som vanligt fick mig en grå mys tröja, de är dom jag gillar bäst ;)

Jag har jobbat fm idag, trött som ett ägg när klockan ringde i morse eftersom att min lilla skit vaknade 02:30 och somnade om 05:45... så sliten som ja va idag har jag inte varit på länge, de va nästan så jag kunde se påsarna under ögonen när jag tittade neråt :P 6 koppar kaffe och en promenad med brukaren så va jag på topp igen :)

Gick hem till svärmor efter jobbet, C och lill-C var där och höll på med bilen.
Jag tog med min en av C's små systrar och cyklade till prix och hämtade mitt paket :)
Att umgås med den där lilla damen är ett sant nöje varje gång :)

Nu ska jag plugga lite körkort så de blir klart nångång :) Hörshej


Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0