Home sweet home.

Känns skönt att vi bor här, innan bodde jag hos honom men nu är de här vårat hem. Som vi tillsammans bestämt hur vi ska möblera och inreda. Ska knäppa lite kort sen när de blir klart och de dröjer inte länge för allt är i stortsätt klart nu.:) Bebis rummet har ja inte ens börjat i än men de känns som de minst viktiga just nu eftersom han kommer att sova hos oss den första tiden och då kan ja pilla lite varje dag istället för att bara smälla upp allt så ska ja skräddarsy rummet så våran lilla pojk får de bästa och finaste :)

Jag är såååå dum ibland, tänkte inte alls att vi köpt en stor byrå så jag packade in alla mina kläder i klädkammaren. så nu har vi en tom byrå, men den blir garanterat full när magen är borta och ja kan plocka upp alla mina 3 resväskor med kläder som ja lagt ner i källaren.

Nu ska ja hoppa in i duschen och sen på kalas för C´s lillebror som fyller 6år idag :)
C jobbar, och kommer inte hem fören sent ikväll så ja ska försöka pilla lite här efter kalaset så han blir glad när han kommer hem :)
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0