Tisdag

I morse vaknade ja av att jag fick en leverans rapport :) då förstod ja att dom hade landat, typ 5 sek efter de så fick ja ett sms där det stod "Nu har vi landat<3" Då var de bara att stiga upp! städade lite, åt frukost och gjorde mig i ordning.
Christoffer och Anders kom strax innan nio, och dom var inte ens bruna:P anders var ju svart i ansiktet, men det är han ju jämt kricke va lite rosig om kinderna:) men det är bara bra för då behöver jag inte känna mig så blek. Dom har haft skit väder så dom har inte gjort så mycket mer än att springa i affärer, kricke hade köpt massa fina kläder :) jag fick en blå DC tjocktröja och ett silver halsband :)
Kim och Evelinas son fyller ett år idag så han hade köpt med en jätte cool Ed Harly tjocktröja till honom också. :)
Idag kom de en tidning på posten från libero och så stod de till familjen Christoffer Erikssoon Sophie Sander, de tyckte ja va gulligt.

Nu ska ja försöka få liv i min karl så vi kan gå och handla, vi ska äta tackopaj ikväll men äger bara köttfärs :P
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0