Onsdag

Hade en riktig mysdag igår :) Jag gjorde världens godaste tacopaj för nån månadsen, men nu hittar jag inte de reseptet :O så ja tog ett på nätet som hade fått så bra kretik, Den smakade skit! jag åt inte ens upp och kricke tog inte en gång till :( då är de illa vill ja lova för vi är ganska glada i mat båda två.

Idag har vi tusen saker att göra men lilla totte vill bara sova, men de kan jag ha överseende med några dagar för dom har haft en riktig skit semester och sängara skulle tydligen ha varit hemska och i en hemsk säng sover man inte så bra. Tänkte att jag skulle städa lite nu och sen börja med frukosten, ungs pankaka serverat på sängen ska nog få liv i honom ;)

Vi pratade lite igår om hur vi ska få plats med lill pricken. Vi kan omöjligt ha honom i vårat sovrum för där står fönstret öppet året runt, så vi kom fram till att vi skulle rensa ut den stora garderoben och måla om där inne och ta bort dörren. poff så blev klädkammaren en barn kammare. ska mäta lite och så men de går ju absolut en en säng och ett skötbord och en liten byrå. vill börja pilla med de nu men då får han väl nå fel på mig. kan ju börja gå igenom mina saker iaf :D eller gå ner och göra plats e källaren för allt som ska stå där:)

Nuu äntligen har jag slutat röka iaf, den sista tiden har jag haft skit dåligt samvete varje gång ja tände en cigg. dom tre sista dagarna har jag rökt rosa blend= 0,1 nikotin 0,1 tjära och 0,1 de sista som står :P så de har ju varit som att inte röka alls men det har ändå hjälpt mot vanan att sätta sig på balkongen och tända en cigg . Men igår kväll strax innan tolv så hällde ja vatten i paketet och mosade de lite. Kricke och Turken slutar idag dom me! :) skönt att man inte är ensam hade ju blivit idiot om dom två hade suttit här under fläckten och ja hade fått känna lukten. så håll tummarna för oss nu så vi klara de här.

Dags att ta tag i köket så man får plats att laga mat där.
Kommentarer
Postat av: Gunilla

Lycka till!! Vad härligt med en bebis :)

2010-05-27 @ 11:23:38
URL: http://sockersaltochcitron.blogspot.com
Postat av: Sophie

de ska bli jätte roligt ! tack :)

2010-05-28 @ 14:50:30
URL: http://http:/


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0