lördag

Helt slut efter går dagen, de var inte så mycket att göra men bara de att inte sitta ner på 8 timmar sätter sina spår i kroppen dagen efter. ska snart rulla tillbaka och jobba från 10-20 :) MONEY! jobbar samma tider i morgon. fett nice!

Är idiot arg på min pappa! fyra nätter denna  har han ringt mig runt 2 tiden, förstår inte vad han tänker med eller om han tänker överhuvudtaget! han vet mycket väl att ja jobbar från morgon till kväll och behöver sova med de sket väl han i, fullblods idioten !!!!! Kan ju inte stänga av telefon heller för då har ja ingen väckar klocka. kanske dags att byta nr nu, är endå för många som har de nummret.

Kan ju förtsätta vara bitter en stund till för det är väl klart att det ska vara fint väder när jag jobbar, de har ju varit piss nästan hela veckan när jag varit ledig men inte idag inte!  tänkte att jag skulle ha idiot solat nu när priken har varit i turkiet så att inte bara han ser ut som en neger, med de kunde jag ju glömma de med (y) Men det är kul att jobba när det är fint väder för då är det mycket folk och vi är bara tre som jobbar så de kommer bli slagsmål :)

Helt otroligt va magen har växt på mig nu, kollade på bilder från i december, då var ja ju skit smal jämfört med nu alltså. mysigt :) jag kan inte hålla bänderna borta från magen:) men ja måste kontakta en experrt och fråga vad man ska göra för att undvika bristningar på bästa sätt, vill verkligen kunnna gå i bikini nästa sommar. tuttar kan man nu alltid hissa upp men en mage är väl inte lika lätt.

Nu ska jag äta frukost och plocka undan lite innan ja går till bussen.
Have a nice day
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0