Lördag

Inte nå vidare fint väder idag inte, utan sol blir de nog ingen crusing känner ja ju. Fast det skulle vara kul att komma ut och träffa lite folk. Sitter i stortsätt här varje dag och kollar på film ( vilket jag inte klagar på för det är de bästa jag vet, kolla på en film och kramas ) Men ibland är de kul att göra något annat också.

Gubben min är hos sin kusin och hjälper till och flyttar (Y) och själv ska jag äta väldigt mycket frukost och kolla på ett avsnitt av desperate. Sen blir de städning för hela slanten, orkade inte igår :P

Christoffer kände bebisen första gången igår, den rörde sig inte men han kände att den var där när han klämde lite på magen:) vet inte riktigt om  han blev äcklad eller glad :P men han reagerade iaf :D

Nu måste jag sätta den här idagen i rullning tusen saker att göra som vanligt men kommer antagligen inte få hälften gjort.
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0