Fredag

Vaknade jätte tidigt idag, gick upp och gjorde frukost åt kricke som vägrade gå upp som vanligt, fick upp han tillslut :) åkte ner till stan en sväng, mötte nadja och natta utanför tandläkaren. Oj va stor hon har blivit :D längtar tills min mage kommer, just nu ser de ut som jag är stammkund på mc donalds.

Nu har jag tagit en paus från städandet, ska börja rensa ut alla skåp när kricke kommer hem. kan behövas! Jag ska väl börja med maten snart, blir kyckling och nått mer.... men vad ? får bli ris och currysås tror ja orkar inte något avanserat idag.

I morgon sägs de vara crusing ;);) de va ju skit kul förra året men då va ja ju inte nykter precis men ska nog dit en stund iaf och kolla lite. På söndag har jag och christoffer varit tillsammans ett år! fast vi började ju träffas i mitten av april förra året men vi bestämmde oss för att vi blev tillsammans på crusingen förra året och vi har ju haft våra små uppehåll så det blir ganska exakt ett år nu iaf :)

Sen är det ju morsdag så vi ska ner till svärmnor och grilla :) min mamma får ett kort på posten hon :P tråkigt att min familj bor så långt bort :( Jag trivs här så dom får minnsan flytta närmare mig. Pappa flyttar ju till stockholm i augusti så han kommer ju inte vara så långt bort iaf :)

Nu måste ja fortsätta med städningen  så ja hinner börja med maten innan christoffer kommer hem igen.
BTW så tror ja att jag kände bebisen röra sig igår :D

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0