Torsdag

Så rolig sommar som ja hade förra året kommer jag nog aldrig ha igen men den här sommaren är så otroligt skön :) kanske skönaste hittils ( om man inte räknar med spanien sommrarna ) är uppe tidigt varje dag och i säng någorlunda tidigt på kvällarna och de gör dagen så mycket längre :) Älskar sommaren men har kommit på mig själv med att gå och sjunga julsånger reda...  :)  När lönen kommer hade jag tänkt att börja köpa lite julklappar :D har ju några att köpa till så det är lika bra att börja handla i tid :)

Idag ska jag jobba 14:00-22:15. lika i morgon :) ganska skönt att ha en slapp fm, tänkte jag skulle göra mig lite frukost och krypa ner i sängen och kolla klart på ensam hemma ett som vi sommnade ifrån igår igen :P

Rostat bröd med apelsin marmelad och ett glas iskall oboý is the shit !
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0