Tappat Julgnistan :(

En vanlig jul så är jag helt tokig såhär två dagar innan jul, stressar med bak, städning, pysslar och pyntar.... jag har helt tappat lusten :( vet inte varför...

Kanske är de för att det är första julen utan min mamma, hon och ja har alltid varit ett juleteam som fightats mot alla julmarodörer vi har i familjen. Julen är mammas och min högtid, den dagen på året vi inte har några beskymmer och ingen människa i världen kan förstöra våran julafton!

Kanske är de för att vi nyss har fått en tillökning i familjen och lilla charlie tar all tid och kraft så de inte finns så mycket kvar till julen.

Hur det än är så kommer de här bli en underbar jul tillsammans med min älskade christoffer och våran son. En jul kan nästan inte bli annat än perfekt med storfamilj, massa barn, god mat, fin gran, snö och kalle anka :)


Nu måste ja röja undan lite snabbt, min kära svärmor kommer hit strax :)

Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0