Orolig!

Min brors fru Marina blev biten av en hund nu i veckan, i förrgår fick hon infektion och den spred sig till hjärtat... Hon ligger nu inlagd på uddevalla sjukhus och läget är stabilt för tillfället. Dom opererade flera timmar natten tills igår.

Fick ett sms av min mamma igår på kvällen, att hon hade blivit inlagd på NÄL (sjukhus i trolhättan) men hon visste inte varför... Hon gick till vårdcentralen igår och sökte för sitt ryggskott och då hade dom tagit en sänka på henne och den va helt åt helvete tydligen ... de ända jag vet är att de är nått med hjärtat för de är på den avdelningen hon ligger och får inte ta emot några samtal och ingen berättar för mig hur m´hon mår :/

Jag ber en bön för min familj idag <3
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0