Hatar natt vecka! :(

De värsta ja vet är när C jobbar natt, men nu är de bara 3 nätter kvar sen ledig vecka :)

Komm på förut att jag, sophie sander har glömt att julpynta! Det händer liksom inte.. jag är världens största julfanatiker i vanliga fall men nu har de varit så mycket annat. Ska de inte matas eller bytas på lille man så vill man gosa med honom.

Tänkte att Charlie skulle få sova i sin egen säng i natt men då blir ja ju helt ensam i våran säng och de går inte!
Men det är dags att han lär sig lilla där nu, eller de är väl jag som måste vänja mig av med att ha han i sängen. Får sån separations ångest när ja ser han ligga och titta genom spjälorna på sängen :(

Ska till Bvc i morgon kl 10 så ja hoppas på bra väder så vi kan ta en promenad dit, är de 20 minus lär ja väl väcka christoffer så han får köra oss. Det är en bra bit att gå när det är kallt och jag är så rädd att charlie ska frysa eller få köldutslag i ansiktet ( de får jag nämligen ) kan ju va ärftligt..

Nu känner ja att ja bara sitter och skriver sånt som ingen kommer läsa iaf, en snabb dusch nu och sen sängen :)

Natti natti
Kommentarer


Hit me:

Namn:
Slapp arsel?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0